Cum cumpăr?

Comanda se poate lansa pe platforma magazinului nostru online prin completarea formularului de comandă. Pentru informații legate de comanda lansată ne puteți trimite un email la adresa comenzi@nesting.ro.

Prin finalizarea comenzii dumneavoastră consimțiți ca toate datele furnizate necesare procesului de livrare sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Nesting.ro (SC Solway SRL) poate denunța automat comanda efectuată de către client fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

  1. Plata online nu este finalizată;
  2. Datele furnizate pe site de către client sunt incomplete sau incorecte;
  3. Activitatea clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură de partea Nesting.ro (SC Solway SRL)  și/sau partenerilor acestuia;
  4. Există una sau mai multe comenzi confirmate şi neridicate.

După trimiterea comenzii veți primi pe adresa de mail specificata un e-mail de confirmare a comenzii. Acest e-mail confirmă faptul că această comandă a fost preluată de sistem și va fi prelucrată.

Plasarea unei comenzi online implică acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului nostru, a prețurilor produselor și a costurilor de transport. Plasarea unei comenzi pe acest site, cu acceptarea termenilor și condițiilor de livrare și plată de aici, se consideră CONTRACT LA DISTANȚĂ între consumator și Nesting.ro (SC Solway SRL). Contractul la distanță intră în vigoare de la momentul primirii de către client a e-mailului de confirmare a comenzii, aplicându-se astfel definițiile cuprinse în O.G. nr. 130/2000 art. 2. Contractul la distanță este denumit în cuprinsul acestui document Contract și acestuia i se anexează, dar fără a se limita la, prezentele Termeni și Condiții.

Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în termen de 24 de ore, în afara zilelor de sărbători legale. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate atât pe site, cât și în comunicarea electronică.

COSTURI DE TRANSPORT ȘI LIVRARE 

Costuri de transport

În cazul comenzilor cu o valoare de sub 990 de lei, prețul transportului este de 99 lei/comanda. Toate detaliile privind taxele de transport sunt specificate și în e-mailul de confirmare a comenzii împreună cu valoarea produselor comandate.

Livrarea produselor se face doar pe teritoriul României. NU livrăm comenzi în străinătate sau către căsuțe poștale.

 

Livrarea produselor

Nesting.ro livrează produsele pe întreg teritoriul Romaniei. Termenul de livrare mediu este de 4-7 zile lucrătoare, dar poate dura până la 10 zile lucrătoare.

Vă rugăm să verificați coletul în momentul primirii acestuia. În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă rugăm să verificați produsul și să identificați orice eventuale urme de murdărie sau deteriorare. Dacă produsul nu este intact vă  recomandăm să refuzaţi preluarea coletului şi vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil departamentul de relații cu clienții trimițând un email la adresa comenzi@nesting.ro pentru soluționarea problemei. Pentru rezolvarea cât mai rapidă va rugam se ne trimiteți și poze cu starea coletului și a produsului.

Nesting.ro (SC Solway SRL) nu este responsabil pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.

După două încercări de livrare nereușite comanda dumneavoastră va fi considerată anulată și va fi returnată la sediul SC Solway SRL.

Livrarea nereușită se poate întâmpla din mai multe motive:

  • adresa de livrare introdusă la finalizarea comenzii este eronată sau incompletă, respectiv
  • numărul de telefon furnizat la finalizarea comenzii este greșit sau nu răspundeți la telefon și astfel agentul de curierat nu v-a putut contacta pentru livrarea coletului.

În astfel de situații relivrarea comenzii se poate efectua numai în cazul în care ne confirmați pe mail la adresa comenzi@nesting.ro o adresă de livrare corectă și acceptați să achitați contravaloarea noului transport indiferent de valoarea comenzii dumneavoastră.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comanda/ comenzile persoanelor pe contul cărora se înregistrează două comenzi ale căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes.

Detaliile de livrare a produselor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea SC Solway SRL, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare şi/ sau inițializare a comenzii, SC Solway SRL va anunța clientul de termenul estimat de finalizare a livrării, dar nu mai mult de 31 de zile.

Modalități de plată. Acordul privind plata

Plata se poate efectua doar online, prin card bancar.

În cazul plății online prin card bancar plata se realizează prin procesatorul de plăţi PlatiOnline, în condiţii de securitate maximă, fără a se percepe vreun comision suplimentar. Sunt acceptate următoarele tipuri de card: Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro.

Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie să furnizaţi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătura dumeavoastră (în funcţie de tipul de card, acestea pot lipsi).

În cazul plății online, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele solwaysrl.

Anularea tranzacției

În cazul anulării tranzacției prin card banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1 - 30 zile, în funcție de politica acesteia.

Ultima actualizare: 1.01.2022