Întrebări frecvente

Procesul de plasare a unei comenzi pe site-ul nostru este simplu și constă din următorii pași:

1. Alegeți produsul care vă interesează și selectați cantitatea dorită.
2. Dați click pe butonul 'Adaugă în coș'.
3. Repetați pașii 1 și 2 pentru toate produsele pe care doriți să le achiziționați.
4. Din bara de meniu, în partea dreaptă, dați click pe coșul de cumpărături.
5. Apoi, apăsați butonul 'Finalizează comanda'.
6. Completați informațiile de contact și adresa de expediere.
7. Aplicați cuponul de reducere dacă aveți unul.
8. Dacă doriți ca adresa de facturare să fie diferită de cea de expediere o puteți introduce în pasul următor.
9. Revizuiți comanda și finalizați plata.

După finalizarea comenzii veți primi un mail de confirmare.

În primul rând vă mulțumim pentru că ați ales produsele oferite de Nesting.

După ce comanda este finalizată, veți primi un email de confirmare. Dacă nu găsiți mesajul vă rugăm să îl căutați și în directorul 'Spam'. Comanda va fi procesată în cel mai scurt timp. În momentul în care coletul este trimis către dvs. veți primi un email cu un link de urmărire. După ce coletul ajunge la dvs. vă vom trimite și factura aferentă comenzii.

În pagina în care introduceți informațiile de contact și adresa de expediere aveți posibilitatea să introduceți și un cupon de reducere. Apăsați butonul 'Aplică' pentru recalcularea sumei de plătit.

Important! În general, cupoanele de reducere nu se cumulează cu alte promoții.

Pentru a putea trimite produsele către dvs. în cel mai scurt timp posibil am ales să oferim doar plata cu cardul. Aceasta se realizeaza rapid și securizat prin intermediul cunoscutului procesator de plăți EuPlatesc.ro.

Livrarea se face din Germania și durează între 7 și 10 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii. Produsele sunt ambalate cu grijă, iar amabalajele sunt din materiale reciclabile.

Pachetul sau pachetele sunt preluate de firme de curierat de top, cu experiență în livrarea de produse voluminoase.

În momentul în care produsul pleacă din depozit veți primi un email cu un link de urmărire, care vă va permite să estimați momentul livrării.

Dacă aveți întrebări în ceea ce privește livrarea comanzii dvs. vă rugăm să ne contactați.

Pentru fiecare produs vă prezentăm poze de cea mai bună calitate pentru a reproduce și cele mai mici detalii. Totuși, trebuie să țineți cont de faptul că imaginile și culorile pot fi afectate de o serie de factori ce nu țin de noi (de exemplu, de tipul și setările ecranului dvs.).

Condițiile de returnare a unui produs sunt prezentate în pagina 'Politica de retur'. Dacă aveți întrebări suplimentare vă rugăm să ne contactați.